Libor Malý

Jsem člověk, který chce psát články o skutečné pravdě, aby změnil svět k lepšímu. Věřím, že pomocí těchto článků, se mi to podaří.
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1709x

Seznam rubrik

Libor Malý

Pravda o agresivní a válečné politice USA v České televizi

Po dvou měsících odmlčení se vracím ke psaní, takže je třeba vysvětlit, co se za uplynulou dobu odehrálo a odehrává ve světové police

8.9.2015 v 12:40 | Karma: 28,92 | Přečteno: 1355x | Diskuse| Politika

Libor Malý

Úvaha nad vývojem současné globální politiky

Celý život jsem byl pravicovým voličem a nesouhlasil jsem s komunismem ani vstupem vojsk Varšavské smlouvy na území ČR v roce 1968, to zásadně zdůrazňuji, a to i přesto, že jsem to osobně nezažil. Ale dnes se musím nad tímto problémem pozastavit s určitou objektivitou a bez emocí.

31.3.2014 v 20:56 | Karma: 23,57 | Přečteno: 800x | Diskuse| Politika